Naftne kompanije plaćaju milione influenserima: Žele da poprave svoj imidž u javnosti
Velike naftne kompanije kao što su američke “Exxon Mobil” i britanski “Shell”, plaćaju milione influenserima i PR kompanijama kako bi ostvarili kontakt sa mlađom generacijom, posebno milenijalcima.
Kako prenosi Biznis insajder, više od 100 influensera je od 2017. godine sarađivalo sa velikim naftnim kompanijama.
-Naftne kompanije nastoje da pridobiju poverenje mlađe generacije – izjavio je zamenik urednika portala DeSmog u Velikoj Britaniji, Sem Brajt.
Prema njegovim rečima, ove firme ne žele samo da promovišu određen proizvod, već i da poprave svoj imidž u očima javnosti.
Poznata influenserka Nora Kapistrano Sangalang, koja ima 1,7 miliona pratilaca na društvenim platformama TikTok i Instagram, je promovisala britanski “Shell”.
Američka TikTok influnserka Meredit Stil je reklamirala “Exxon Mobil”, što je moglo da primeti i milion njenih pratilaca.
“Shell” je, dodaje se, udružio snage i sa PR agencijom Edelman, koja treba da promeni sliku naftne kompanije u očima mladih. Gigant želi da se milenijalci emocionalno povežu sa zalaganjem ove kompanije za ekologiju i održivu budućnost.
“Potrebno nam je da milenijalci zaborave na predrasude o velikim naftnim kompanijama i počnu da razmišljaju o Šelu iz drugačije perspektive”, navodi agencija Edelman.