Naftne kompanije plaćaju milione influenserima: Žele da poprave svoj imidž u javnosti

Foto: Shutterstock

Velike naftne kompanije kao što su američke “Exxon Mobil” i britanski “Shell”, plaćaju milione influenserima i PR kompanijama kako bi ostvarili kontakt sa mlađom generacijom, posebno milenijalcima.

Kako prenosi Biznis insajder, više od 100 influensera je od 2017. godine sarađivalo sa velikim naftnim kompanijama.

-Naftne kompanije nastoje da pridobiju poverenje mlađe generacije – izjavio je zamenik urednika portala DeSmog u Velikoj Britaniji, Sem Brajt.

Prema njegovim rečima, ove firme ne žele samo da promovišu određen proizvod, već i da poprave svoj imidž u očima javnosti.

Poznata influenserka Nora Kapistrano Sangalang, koja ima 1,7 miliona pratilaca na društvenim platformama TikTok i Instagram, je promovisala britanski “Shell”.

Američka TikTok influnserka Meredit Stil je reklamirala “Exxon Mobil”, što je moglo da primeti i milion njenih pratilaca.

“Shell” je, dodaje se, udružio snage i sa PR agencijom Edelman, koja treba da promeni sliku naftne kompanije u očima mladih. Gigant želi da se milenijalci emocionalno povežu sa zalaganjem ove kompanije za ekologiju i održivu budućnost.

“Potrebno nam je da milenijalci zaborave na predrasude o velikim naftnim kompanijama i počnu da razmišljaju o Šelu iz drugačije perspektive”, navodi agencija Edelman.

influenseri milenijalci nafta naftne kompanije

Preporučeno

Rok za prijavu gradova na konkurs za unapređenje energetske efikasnosti 8. avgust

Rok za prijavu gradova na konkurs za unapređenje energetske efikasnosti 8. avgust

Aug. 01, 2025
Naučnici nemaju dobre vesti: Turbulencije će biti sve češće i sve jače – evo zašto

Naučnici nemaju dobre vesti: Turbulencije će biti sve češće i sve jače – evo zašto

Aug. 01, 2025
Pokrenut industrijski kompleks za preradu korišćenog nuklearnog goriva

Pokrenut industrijski kompleks za preradu korišćenog nuklearnog goriva

Jul. 31, 2025
Potpisan ugovor o izgradnji kolektora u Rumi

Potpisan ugovor o izgradnji kolektora u Rumi

Jul. 31, 2025
Tiha kriza: Ubrzano gubimo ovaj dragoceni prirodni resurs i ubrzavamo porast nivoa mora

Tiha kriza: Ubrzano gubimo ovaj dragoceni prirodni resurs i ubrzavamo porast nivoa mora

Jul. 30, 2025