Istraživanje Auto-moto saveza (ADAC) u Nemačkoj ukazuje na zabrinjavajuće trendove u ponašanju vozača električnih trotineta.
Polovina pešaka ne oseća se sigurno na ulicama, a električni trotineti su glavni uzrok.
Većina pešaka (71%) smatra da su nepažljivo parkirani i prebrzo voženi trotineti, dok 69% ukazuje na nepropisnu vožnju po trotoarima.
Novi Zakon o bezbednosti saobraćaja u Srbiji strože reguliše vožnju električnih trotineta.
Vožnja je zabranjena na trotoarima, dozvoljena na biciklističkim stazama i putevima sa ograničenjem brzine na 50 km/h.
Nošenje kacige i prsluka je obavezno, a zabranjeno je korišćenje slušalica tokom vožnje.
Globalno, zakoni variraju. Francuska ograničava brzinu trotineta na 25 km/h, dok je u Singapuru obavezna registracija sa standardima za težinu i brzinu.
U Nemačkoj, trotineti ne smeju imati motor veći od 500 vati, s osiguranjem i nošenjem kacige pri brzinama iznad 20 km/h.
Građani Francuske su referendumom odlučili ukinuti iznajmljivanje trotineta u Parizu, pri čemu je parking bio ključni problem.
Odsustvo jasnog vlasnika takođe je izazvalo poteškoće.
Regulacije ovog vida transporta rastu u većini zemalja, odražavajući potrebu za boljim upravljanjem saobraćajem i osiguranjem bezbednosti, naročito u urbanim sredinama gde električni trotineti postaju sveprisutni.