SPA centri i hoteli uvode razne promene kako bi privukli ovu grupu turista
U poslednje vreme svedoci smo brojnih promena i izazova u industriji turizma, dok kompanije nastoje da se priklone “trendovima”, ali i potrebama klijenata.
Sve više klijenata, naime, traži “održivija” rešenja kada putuje i odseda u hotelima ili koristi SPA centre.
Recimo, takva “zelenija” ponuda danas se najčešće sreće u wellness centrima i termama. Same lokacije tih smeštajnih objekata su takve da odišu atmosferom relaksacije i opuštanja u prirodi, odnosno okružene su zelenilom, vodama, planinama.
Istraživanje pokazuje da čak 76% turista danas želi više “održivih opcija” na putovanju, a jedna od najprestižnijih oznaka za hotele i wellness centre u Evropi jeste Ecolabel.
Oni koji dobiju ovu oznaku, znači da su “uradili dobar posao” po pitanju redukovanja CO2 emisija, adekvatnog upravljanja otpadom, smanjivanja neselektivnog otpada, upotrebe više reciklirajućih materijala.
Takođe, zelene strategije podrazumevaju edukaciju osoblja, odnosno ulaganje u održivo poslovanje i kada je reč o enterijeru, eksterijeru, odabiru lokalnih namirnica, energetskoj efikasnosti.
Na primer, p., kako bi se smanjila potrošnja vode ili praška.